De uitdaging, ons verhaal, uw kans…

We zien dat veel bedrijven in retail strijden om aandacht van de consument en in deze strijd ook nog steeds heel graag persoonlijke gegevens verzamelen teneinde hun aanbod aan deze consumenten te verbeteren.

Dit laatste is onder nieuwe GDPR wetgeving niet eenvoudiger geworden! Niets is en blijft zoals het was: Change! We zien een beweging waarin consumenten veel meer controle willen hebben over wat ze delen, met wie en wanneer, wat de uitdaging voor retailers nog moeilijker zal maken.
Retail moet een win-win zijn. Twee partijen, één match. ValueMe gaat consumenten en retailers samenbrengen in een persoonlijk gegevensplatform, waarop consumenten hun gegevens kunnen delen met bedrijven en in ruil daarvoor worden beloond, omdat ze delen!

Grote kansen

Wat als een match kan worden gemaakt tussen consumenten en retailers? Zonder privacy-vertrouwenskwesties, ongemakkelijke gevoelens of statements van consumenten zoals:
“Ik vertel je niet, ik vind dit niet leuk, waarom, waarvoor, dit is niet relevant!”
Interactie met consumenten, gegevens/info-uitwisseling kan op basis van de consument als “broadcaster” worden geentameerd:
“Ik ben, ik heb, ik wil, ik moet, ik hou van, vertel me, hoeveel, wanneer?”

In een veilige omgeving kunnen consumentengegevens worden gekoppeld aan de juiste merken, producten, aanbiedingen of POS-locaties. Bedrijven kunnen navigeren naar hogere relevantie, optimale interactie, engagement, co-creatie tot en met customer intimacy. Natuurlijk wil iedere retailer dit, want alles om de consument op een efficiënte manier naar het beslissingsmoment te brengen. Serendipiteit? Ja, want shopping moet ook leuk zijn.

ValueMe is relevantie en waardecreatie.
We zijn hier om een relatie tussen consumenten en bedrijven te creëren, voortbouwend op vertrouwen, relevantie, beloning en winstgevendheid.

Word deel van de revolutie!

Begin 2019 zullen we onze ValueMe pilot-app lanceren. Wil je een van de startpartners zijn?

Voel je vrij om contact met ons op te nemen!